България
България

Ваучерите за храна през 2025: Kакво мислят служителите и какви тенденции очертава Food Barometer

Научете как инфлацията променя хранителните навици на служителите и защо социалните придобивки като ваучерите за храна се превръщат в ключова подкрепа за българите в условия на икономическа несигурност. 

Как се отразява увеличението на цените в заведенията през последната година? Кои са разходите, които българите биха ограничили, с оглед на растящите цени? Принудени ли са да понижат качеството на храната, която консумират? И защо социалните придобивки като ваучерите за храна се превръщат в ключова подкрепа за хората в условия на икономическа несигурност?

Отговорите на тези въпроси ще откриете в проучването Food Barometer 2025, проведено през м. юни-август 2025 от Идънред България - водещ оператор на ваучери за храна. Анкетирани бяха над 5,400 служители от различни компании в България. 

Тази година в проучването попаднаха теми като:

  • Последствията от инфлацията върху качеството на живот и хранителните навици на българските служители.
  • Преобладаващите мнения на потребителите и около ваучерите за храна.
  • Година след дигигализацията - доволни ли са служителите от електронните ваучери за храна?
  • Какви са тенденциите около здравословното хранене и борбата с разхищението на храна?

Проучване за употребата на ваучерите за храна и хранителните навици на работещите.

В страна, в която близо половината българи харчат над 30% от дохода си за храна, усещането за финансова несигурност сред работещите остава силно. Все повече домакинства продължават да усещат натиск върху месечния си бюджет, а обядът в работния ден, покупката на основни хранителни продукти или вечерята навън се превръщат в решения, които изискват стриктно планиране. Именно затова, ние си поставихме за цел да изследваме...

Искате да разберете повече? 

Изтеглете проучването на Идънред България за употребата на ваучери за храна и хранителните навици на работещите