Присъединете своя обект към мрежата на Foodobox. Нови клиенти на място
България
България

prodawaj bez otpadak

Присъединете своя обект към търговската мрежа на foodObox и спасявайте храна, докато печелите!

Ние от Идънред България и foodObox стартирахме партньорство и обединихме сили в битката срещу разхищението на храна. Целта на партньорството е да се разпространи идеята за спасяване на храна сред партньорите и крайните потребители на продуктите на Идънред България и да се предостави практическо решение за справянето с този проблем в лицето на мобилното приложение, борещо се срещу разхищението на храна: foodObox. 

Какво е foodObox?

FoodObox е приложение, чрез което търговски обекти като ресторанти, заведения, сладкарници, пекарни, супермаркети, минимаркети и др. предлагат годни продукти, останали в излишък, на потребителите на приложението с намалена цена. Търговските обекти обявяват кутии-изненада, а потребителите ги запазват и купуват на място в час, определен от обекта.

В основата на foodObox стои стремежът за намаляването на разхищението на храна. Тяхната цел е да предостави печелившо за всички решение на този глобален проблем. Спасявайки храна от изхвърляне, ние помагаме на планетата, като в същото време намаляваме и социално-икономическите вреди от прахосването й.

кутии с храна
Защо да присъедините своя обект към търговската мрежа на foodObox?

  • Продавате продукти в излишък, с нетърговски вид или със скоро изтичащ срок на годност, с намаление;
  • Нов източник на приходи;
  • Реализирате по-голяма част от продукцията си;
  • Нови клиенти на място в обекта;
  • Сами решавате колко кутии с храна искате да предлагате всеки ден, в кои дни от седмицата и с какъв часови диапазон;
  • 24/7 достъп до финансовите Ви отчети през адиминистраторския панел за лесно следене на продажбите;
  • Зелен имидж на отговорен и устойчив бизнес;
  • Давате своя принос в борбата с разхищение на храна.

Разберете повече за foodObox тук.


Как да присъедините своя търговски обект?

Натиснете бутона долу, попълнете формата и представител на foodObox ще се свърже с Вас или се свържете с Александър Наков, Мениджър търговска мрежа на Идънред България, за да Ви предостави промокод за 1 година без такси - тел. +359884184794 , имейл: alexander.nakov@edenred.com   

button join foodobox network

Често задавани въпроси свързани с присъединяване на обект към мрежата на Foodobox

Как мога да започна да продавам чрез приложението foodObox?

Лесно. Нужно е да регистрираш фирмата си като кликнеш на бутона “Регистрирай бизнеса си”. След приключване на регистрацията, представител на Foodobox ще се свърже с теб, за да ти помогне с първите стъпки.

Защо се нарича “кутия-изненада”?

Нарича се кутия-изненада, тъй като не е възможно да се предвиди какви продукти и храни ще останат в излишък. Клиентът е наясно, че получава кутия със спасена храна, която е микс от различни артикули. 

Какво мога да слагам в кутиите-изненада?

В кутията-изненада, която ще предлагаш на клиентите на платформата може да има всякаква храна, която в момента на продажбата не е с влошено качество или с изтекъл срок на годност. Можеш да продаваш сготвена или пакетирана храна и напитки, плодове и зеленчуци, продукти с нарушена опаковка или пък такива в нетърговски вид.

Какво не мога да слагам в кутията?

Всякакъв вид хранителни продукти и напитки, които са негодни за консумация, с вече изтекъл срок на годност, с отворена опаковка, съдържащи мухъл и други. 

Как мога да управлявам профила си във foodObox и да правя промени?

Можете да управлявате профила си лесно и удобно през Администраторския панел. Там може да въвеждате и коригирате часовия диапазон, наличността и да следите в реално време поръчки към обекта. Ако се нуждаете от повече информация, можете да се свържете с представител на foodObox.

Нужно ли е да продавам всеки ден?

Не е задължително да продаваш всеки ден, foodObox е план Б в дните, в които имате излишък. 

Как клиентът заплаща своята “кутия-изненада”?

Клиентът заплаща своята “кутия- изненада” на място в обекта при потвърждаване и вземане на поръчката си. 

Как клиентът получава своята кутия?

След запазване на предлаганата от теб кутия-изненада чрез мобилното приложение, клиентът ще я вземе на място в предварително зададения от теб прозорец за вземане. Плащането става в момента на вземане на поръчката.