България
Свържете се с нас 02/974 0220
Свържете се с нас
Онлайн чат
Поръчка онлайн

Намери отговор

на всички свои въпроси, свързани с продуктите на Идънред

В: Как да активирам своята Карта Подарък/Карта Награда?
О: Преди да използвате своята карта за първи път, е нужно да я активирате.
 1.     Позвънете на 0700 1 3336 и изберете функция две: Активиране на картата;
2.     Въведете 16-цифрения номер на своята карта, последван от диез (#);
3.     Въведете кода за активация (изписан на писмото, с което е дошла картата), последван от диез (#);
4.     Сами измислете и въведете желания от Вас PIN код, последван от диез (#) и го запомнете, понеже ще Ви бъде нужен при всяка покупка.


В: Как да сменя ПИН кода на своята Карта Подарък / Карта Награда?
О: 1. Влезте в своя потребителско профил;
2. Изберете опцията "Забравен ПИН код" от менюто;
3. Селектирайте картата и натиснете "Напред";
4. Системата ще генерира 4-цифрен код за нулиране на ПИН кода Ви. Запомнете този код;
5. Обадете се на 0700 1 3336 и изберете опция 3 от менюто "Забравен ПИН код" и следвайте стъпките;
  5.1 Въведете 16-цифрения номер на картата, последван от диез (#);
  5.2 Въведете 4-цифрения код за нулиране на ПИН кода, последван от диез (#); 
  5.3 Въведете Вашия нов 4-цифрен ПИН код (измислян от Вас), последван от диез (#)


В: Имам втора карта, как да я регистрирам?
О: Ако искате да използвате стария си профил и за новата карта:
1.    Влезте в профила си
2.    Изберете „Регистрирай карта“
3.    Въведи номера на картата и натисни „Напред“
4.    Картата е добавена в профила


В: Мога ли да поръчам Ваучер Храна като физическо лице?
О: Ваучери за храна се отпечатват само след подписан договор между Идънред България и юридическо лице. На името на физически лица не може да се издават ваучери.


В: Наруших цялостта на ваучера си? Как да постъпя?
О: Изпратете снимка на ваучера и вашите данни за контакт на имейл bulgaria@edenred.com. След като видим до каква степен е нарушена цялостта на ваучера, ще се свържем с вас.


В: Къде мога да си използвам ваучерите?
O: Списък с обектите, в които може да използвате ваучерите, може да намерите на тук.


В:Изгубих си картата, какво да направя?
O: Ако имате потребителски профил, влезте в него и изберете опцията „Изгубена/ Открадната/ Повредена“. След като блокирате картата се обърнете към фирмата, която ви я дала, за да ви издадем нова.
Ако нямате профил се обърнете към фирмата, която ви дала картата, за да поискат от нас да я блокираме и да издадем нова.

В: Мога ли да си блокирам картата?
О: Може да блокирате картата си като слезете в профила си и изберете опцията „Изгубена/ Открадната/ Повредена“

В: Къде мога да открия Общите условия за употреба на картата?
O: Общите условия могат да бъдат открити на следния линк: Общи условия

 

Ако  не намирате отговор на вашия въпрос, свържете се с нас - пишете ни в чата или позвънете на 02/ 974 02 20.