Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
Научете как добрата подредба, правилният избор на цветове и удобните методи на плащане – включително дигитални ваучери за храна – могат да превърнат вашия търговски обект в предпочитано място за клиентите и да увеличат тяхната лоялност.
В последните години клиентското поведение в търговските обекти се променя значително. Според Forbes, въпреки възхода на онлайн пазаруването, клиентите продължават да ценят преживяването във физическите магазини – особено когато пространството е добре организирано, удобно и създава усещане за грижа . Това означава, че подредбата на обекта, визуалната комуникация и гъвкавите методи на плащане не са просто детайли, а реални фактори, които влияят върху решението дали клиентът ще се върне.
В реални условия, клиентите често взимат решение дали да останат в обекта още в първите 10 секунди. Ако пространството е претрупано, трудно за ориентиране или липсват ясно разделени зони – те просто излизат. Това важи особено за обекти с голям поток от хора, като квартални магазини, аптеки и заведения за бързо хранене. Добрата подредба е не само естетика – тя е част от обслужването.
Данни от NRF Center for Retail & Consumer Insights показват, че клиентите са все по-чувствителни към достъпността и лекотата на обслужване, като предпочитат обекти, които им предлагат удобство и бързина на пазаруване, ясно отделени зони и възможност за използване на дигитални методи на плащане, включително мобилни портфейли и ваучери.
Как изглежда обектът ви отвън и отвътре е решаващо. Чистотата, подредбата и цветовете в обекта влияят на решението „да вляза или не“. Добре организираното пространство насочва вниманието, улеснява избора и създава усещане за комфорт.
Според Forbes, първите крачки в магазина – т.нар. „зона за адаптация“ – трябва да бъдат чисти и ненатрапчиви, за да не отблъснат клиента. Един от най-ефективните подходи е т.нар. „racetrack layout“ – кръгов маршрут, който насърчава разглеждането на целия обект. Освен това, претрупаните пътеки водят до раздразнение – важно е да се осигури достатъчно пространство за движение и разглеждане.
Цветовете играят важна роля в начина, по който клиентите възприемат обекта ви. Според принципите на психологията на цветовете, топлите тонове като червено и оранжево създават усещане за енергия и активност, докато студените цветове като синьо и зелено се свързват със спокойствие, доверие и чистота. Затова зеленият цвят често се използва в магазини за здравословни продукти, а синият – в аптеки и дрогерии.
В България, много големи и по-малки квартални хранителни магазини и обекти използват визуално зониране – свежите продукти са подредени отпред, с ярко осветление и зелени акценти, а промоционалните стоки са поставени в централни зони с контрастни цветове и табели.
Клиентите обичат да се чувстват добре дошли. Малките жестове – усмивка, помощ, комплимент – създават лоялност и водят до това, клиентите да ви препоръчват. За търговските обекти, един от най-лесните начини да покажат грижа и да създадат удобство за клиента е като предлагат разнообразни методи на плащане, включително дигитални ваучери за храна.
Хиляди търговски обекти в България – включително ресторанти, супермаркети, сладкарници и месарници – приемат ваучери за храна от Edenred. Това е не само удобство за клиентите, но и начин за обектите да привлекат нови посетители, в случая служители, които всеки месец получават ваучери от работодателя си и търсят места, където да ги използват.
Според проучване на Идънред България, 85% от заведенията за хранене, които приемат ваучери за храна, споделят, че системата за социални придобивки се отразява положително върху техния бизнес, като 82% от анкетираните обекти наблюдават увеличение в оборота си. Освен това, три четвърти от търговците отбелязват, че клиентите поставят това дали обектът им приема ваучери за храна като основен критерий при избора на заведение, а 63% споделят, че клиентите, ползващи ваучери, харчат по-големи суми.
Ако все още не сте партньор на Идънред, можете лесно да се свържете с нас и да започнете да приемате плащания с ваучери. Пуснете запитване тук и станете част от голямата ни мрежа от над 12 000 търговски обекти, които приемат нашите продукти.
Когато обектът ви е добре подреден, цветовете са приятни, а плащането е лесно – клиентите го усещат още с влизането. Те се ориентират бързо, чувстват се удобно и са по-склонни да се върнат. Малките детайли като ясно подредени зони, чиста витрина и възможност за плащане с дигитални ваучери ваучери за храна – правят голяма разлика. А когато създадете среда, в която клиентът се чувства добре, той не само купува, но и препоръчва.
Искате да привлечете повече клиенти и да увеличите оборота във вашия търговски обект? Прочетете и други статии по темата:
3 начина да направите търговския си обект по-привлекателен и да привлечете повече клиенти
Психология на печалбата: Повишаване на продажбите чрез изследване на поведението на потребителите
Изграждане на лоялни клиенти: Как да превърнете еднократните купувачи в дългосрочни партньори?