Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
Проучване сред над 5400 служители в България, проведено от Идънред България в рамките на Food Barometer 2025, показва, че ваучерите за храна остават една от най-ценните социални придобивки. Служителите ги свързват с по-добро управление на бюджета, по-здравословно хранене и намален финансов стрес. Дигитализацията е приета положително, но инфлацията и растящите разходи за храна подчертават нуждата от увеличение на максималната необлагаема стойност на ваучерите.
Според данните от проучването Food Barometer 2025, проведено от Идънред България сред над 5,400 служители, ваучерите за храна се оценяват изключително положително от над 85% от анкетираните, защото увеличават покупателната им способност и им позволяват да купуват по-разнообразна и полезна храна, като същевременно намаляват финансовия стрес:
Тези резултати показват, че ваучерите не са просто бонус, а реален инструмент за подобряване на качеството на живот.
Година след въвеждането на електронната форма на ваучерите, потребителите са категорични: дигитализацията е успешна стъпка напред. Цели 94% от служителите се чувстват удовлетворени от новия формат. Анкетираните посочват като основни причини за това одобрение удобството и бързината при използването им (96%), екологичния ефект (87%) и сигурността и намаляване на риска от загуба и кражба (86%).
Основните предимства, които те изтъкват, включват:
Това прави електронните ваучери не само по-практични, но и по-модерни, отговарящи на нуждите на съвременния потребител.
Проучването показва, че почти половината от служителите в България (45%) харчат повече от 10 лв. за обяд дневно, което при 20 работни дни месечно надхвърля максималния необлагаем лимит от 200 лв. за ваучери за храна.
Инфлацията променя приоритетите на работещите и поставя натиск върху ежедневния им бюджет. Над 70% заявяват, че не искат да правят компромис с качеството на храната, която приемат, и не са склонни да намалят разхода си за храна. За да бъде осигурена реална подкрепа за българските служители, политиките за социални придобивки следва да бъдат адаптирани, за да отговорят на новата икономическа реалност. Настоящият месечен необлагаем лимит е нужно да бъде увеличен, за да е в реална помощ на служителите.
Ваучерите за храна са ключова част от бюджета на много работещи. Ако стойността им бъде увеличена, ефектът върху служителите ще е осезаем:
Това подчертава ролята на ваучерите като инструмент за финансова стабилност и здравословен начин на живот.
Обратната ситуация също е показателна - според участниците в проучването, ако тази придобивка бъде премахната (%):
Ваучерите за храна не са просто удобство – те пряко оформят начина, по който служителите се хранят, живеят и планират бюджета си. Увеличението на стойността им може да се превърне в реална инвестиция в по-здравословни навици и по-добро качество на живот, докато премахването им би имало осезаем негативен ефект.
Данните от проучването показват, че ваучерите за храна се използват в разнообразни търговски обекти. Големите супермаркети остават доминиращ канал за използване на ваучерите за храна, като кварталните магазини бележат най-голям ръст +12.2% спрямо миналата година, което може да се обясни с постепенното разширяване на мрежата от обекти, приемащи придобивката - резултат от удобството при плащане с дигитални ваучери и процеса по осребряване.
Освен това, 94% от анкетираните споделят, че използват ваучерите за продукти за приготвяне на храна у дома - тенденция, която насърчава по-здравословно хранене и по-добро планиране на бюджета.
Данните от Food Barometer 2025 ясно показват, че обядът остава ключов момент в работния ден на българските служители. Той не е просто необходимост, а важен социален и финансов момент от деня.
Проучването Food Barometer 2025 ясно показва, че служителите са доволни от ваучерите за храна, особено след дигитализацията, която е улеснила използването им. Въпреки това, инфлацията и нарастващите разходи за храна продължават да оказват натиск върху бюджета на домакинствата. Затова има ясно изразена нужда от увеличаване на максималната стойност на ваучерите, за да останат те ефективен инструмент за подкрепа на служителите и за насърчаване на здравословното хранене.
Идънред България е готова да подкрепи бизнеса с иновативни решения и персонализирани предложения. Свържете се с нас, за да обсъдим как можем да отговорим на нуждите на вашите служители.