Платформата за ваучери Edenred+ - Топ предимства за работодателя
България
България

Топ предимства за работодателя - платформата за дигитални ваучери за храна Edenred+

29.05.2024

Най-новата онлайн платформа на Идънред България за поръчка на ваучери за храна.

edenred plus

Добре дошли в света на модерните решения за корпоративни социални придобивки! В тази статия ще ви представим топ функционалностите на клиентската онлайн платформа Edenred+.

1. Лесна поръчка на дигитални ваучери за храна

През 2024 г. поръчките на ваучерите се случват изцяло онлайн в платформата на Идънред България, бързо и лесно, в удобно за вас време.

Разполагате с 2 опции за добавяне на служители към вашата поръчка, в зависимост от вашите  предпочитания:

  • Ръчно добавяне: ако сте малка организация (с по-малко от 10 служители)
  • Импортиране на файл с шаблон: За по-големи организации (с повече от 10 служители)

идънредВсеки следващ месец можете бързо да подновявате поръчката си, като използвате автоматично данните от последната поръчка (които имате възможност да редактирате).

*Не забравяйте, че можете да зареждате дигитални ваучери за храна до 200 лв. на служител, които са освободени от данъци и осигуровки.

2. Служителите ви сами управляват електронните си ваучери

Единственото, което трябва да направите в Edenred+, е да заредите ваучерите за храна на служителите си!

Те сами избират предпочитания от тях начин на плащане директно от своето приложение. Служителите ви могат да поръчат физическа пластика, или да добавят виртуална карта директно към дигиталния си портфейл - всичко е в техните ръце!

Не се налага да се занимавате и със заявки за замяна на изгубени или откраднати карти - служителите могат да направят това само с няколко клика в приложението.

Какво е виртуална карта?идънред ваучер храна

Виртуалната карта използва безконтактна технология, за да работи по същия начин като физическата карта. Разликата е, че виртуалната карта се съхранява в портфейлите за смартфони, вместо във физическите ни портфейли. Тъй като в този случай дигиталният ваучер за храна не е под формата на пластика, се спестяват и разходите по доставка и вредите върху околната среда.

Препоръчваме на вашите служители да изберат виртуална карта. Ето 5 причини за това:

  • Могат да я активират незабавно, още щом влязат в приложението Edenred+ за първи път
  • Избират алтернатива без пластмаса, която е по-екологична
  • Могат да оставят физическия си портфейл у дома и да вземат само телефона си
  • Имат 100% сигурност на плащанията, точно както с физическа карта
  • Плащат безконтактно за покупките в магазина
3. Плащания и фактури в Edenred+

Онлайн платформата на Идънред България максимално улеснява процеса на плащане на ваучерите за храна, който се състои само от няколко бързи стъпки. Платформата предоставя пълна прозрачност, като можете да проследявате всички ваши документи и плащания.

- Лесно плащане на електронните ваучери чрез банков превод

На последната стъпка от поръчката ви нашите банкови данни ще бъдат показани на екрана и ще бъдат изпратени и по имейл. Всичко, което трябва да направите, е да ги копирате и да направите превода от вашата банкова сметка.

- Проследяване на статус на поръчка от менюто „Последни поръчки“

Когато направите поръчка, можете да проследите нейния статус. Можете да видите и всички ваши минали поръчки.

- За да ви улесним, ви изпращаме фактурата директно по имейл

- Винаги можете да направите справка на фактурите и плащанията директно от вашия акаунт в Edenred+

идънред платформа

4. Обединяване на няколко акаунта в един

Ако имате няколко свързани фирми, които искате да управлявате от един акаунт, ние имаме решение! Възможно е да достъпите всички фирми през един акаунт, от който да зареждате картите на служителите в отделните фирми. Трябва само да ни информирате!

5. Добавяне на потребители

Можете да добавите един или повече потребители към вашия акаунт в Edenred+,  както и да позволите на избрани членове от вашия екип да управляват фирмените придобивки успоредно с вас. Всичко това се случва от менюто на онлайн платформата. Имате възможност да давате следните права за достъп:

Администратор

Администраторът е най-обхватната роля и позволява достъп до всички функционалности в клиентския портал. Тя е единствената роля, която може да добавя нови потребители.

Мениджър

Мениджърът предоставя на потребителя достъп до всички функции в клиентския портал, с изключение на възможността да добавя нови потребители.

Одитор

Тази роля е предназначена само за консултации. Потребителят може да преглежда подробности за минали поръчки и документи.

 

Ако искате повече информация за дигиталните ваучери за храна или искате да направите поръчка, може да се свържете с нас тук.