България
България

Тълкуване на поведението на служителите ни: От интервюто за работа, през конфликтите и проблемите в офиса, до напускането

Този наръчник предоставя практически поглед върху ключовите предизвикателства при работата с хора, като предлага сценарии от реалния свят, приложими стратегии и експертни съвети, за да помогне на бизнеса да се справи с често срещаните проблеми на работното място.

В тази електронна книга ще откриете: 

  • Психически и емоционални признаци, които да следите при процеса на набиране на персонал
  • Какво означават промените в поведението на служителите ни?
  • Какви са причините за конфликтите на работа и как да ги разрешим?
  • Как да разберем защо губим таланти? – Истинските причини
  • БОНУС: Безплатен шаблон с въпроси за провеждане на “exit interview”

За кого е подходящ материалът?

Специалисти по човешки ресурси, отговорни за поддържането на здрава, продуктивна и ангажирана работна сила.

Собствениците на фирми, които искат да разберат защо служителите напускат и как да подобрят условията на работното място.

Ръководителите на екипи, които целят изграждането на по-силни и сплотени екипи. Ръководителите и мениджърите са тези, които могат да разпознаят и решат превантивно проблемите на работното място.

Независимо дали наемате нови таланти, справяте се с конфликти на работното място или се опитвате да намалите текучеството, стратегиите, описани в наръчника, ще ви снабдят с инструментите за изграждане на по-силна и по-здрава работна среда.конфликти на работа

Знаете ли отговорът на тези въпроси:

  1. Как можете да разберете кога даден служител планира да напусне – преди дори да е подал оставката си?“ (Жокер: Тяхното поведение се променя по фини начини, които повечето мениджъри пренебрегват. Кои са знаците, за които да наблюдавате?)
  2. Как един служител може тихо да унищожи морала на екипа – и какво можете да направите, за да го спрете?“ (Жокер: Не става дума само за токсично поведение, а за нещо по-дълбоко.)
  3. Знаете ли коя социална придобивка може да помогне за намаляване на текучеството на служители?“ (Жокер: Това е нещо малко, но има голяма разлика в благосъстоянието на служителите.)
  4. Коя е грешка №1, която компаниите допускат при „exit“ интервютата, която им пречи да получат честна обратна връзка?“ (Жокер: Не става въпрос за въпросите – а за това как ги задавате.)

 

Ако не сте сигурни какви са отговорите или искате да проверите знанията си, изтеглете безплатно електронния наръчник и намерете отговорите на тези въпроси!

 

бюджет hr