Идънред България предоставя иновативни решения, с които да възнаградите служителите си, мотивирате своите партньори и подобрите бизнес резултатите си.
КомпанииКомпании
Открийте гъвкавите предплатени решения - ваучери и карти с Идънред и изберете как да ги приложите спрямо собствените си бизнес цели.
Продуктите на Идънред България АД са надеждни разплащателни инструменти, които могат да се използват широката ни търговска мрежа.
НапредПазарувай безкрайно
Партньорската мрежа за ваучери на Идънред България е най-голямата на територията на страната.
Карта на обектитеПредимства
Търговските обекти могат да увеличат оборота и броя на клиените си, както и да се популяризират чрез медийните канали на Идънред.
е лидер в предплатените корпоративни услуги. Разработва и управлява решения, като ваучери за храна и предплатени подаръчни продукти, които подобряват ефективността на организациите в България и увеличават покупателната способност на техните служители.
НапредКорпоративна социална отговорност
Идънред създаде програмата Ideal, с която цели постоянно да подобрява качеството на живот, да опазва околната среда и да подпомага развитието на устойчиви практики за грижа към света.
07.03.2025
Как да постигнете баланс между очакванията и възможностите?
Преговорите за повишение на заплатата са предизвикателство както за мениджърите, така и за служителите. Те изискват подготовка, прозрачност и гъвкавост, за да се постигне справедливо решение, което да мотивира екипа и да отговаря на възможностите на компанията.
Ето 10 ключови правила, които ще ви помогнат да водите ефективни разговори за възнагражденията с вашите служители:
Истината е, че почти всеки иска да печели повече и трябва да сте подготвени за подобни разговори!
Разберете колко печелят служителите в екипа ви, какво предлага пазарът и какви са възможностите на компанията. Това ще ви даде увереност в преговорите.
Както споменахме, важно е да знаете колко печелят служителите ви. Но имайте предвид, че общото им възнаграждение не се състои само от заплата. Изчислете стойността и на придобивки, които предоставяте като ваучери за храна. Те осигуряват реална стойност за служителите и оптимизират разходите на компанията.
Виждате ли как можете да преминете от разговор за основното заплащане на служителя към разговор за целия пакет, който му предоставяте? Покажете, че възнаграждението му включва ценни елементи, на които той може да не обръща внимание в ежедневието си.
Важно е да сте добре информирани на тази тема и да покажете на служителя реалната стойност на всички нематериални придобивки.
Експерт по човешки ресурси планира увеличение на заплатите в бюджета за 2025 г. в размер на 200 лева с оглед на разходите на работодателя за всеки служител на месец.
Ако дадена фирма предоставя ваучери за храна и има персонал от 100 служители, годишните спестявания (от данъци и осигуровки) за нея биха се равнили на 127 800 лева, които работодателят би могъл да инвестира в развитието на бизнеса си. Разберете как фирмата ви може да спести:
Не чакайте служителите сами да поискат увеличение. Планирайте редовни срещи за обсъждане на кариерното развитие и възнаграждението им.
Изслушайте аргументите му и се запознайте с причините за искането му. Покажете, че разбирате гледната му точка и че вземате предвид не само пазарните нива, но и индивидуалния принос.
Ключът към успеха при обсъждането на повишението е да бъдете прозрачни и да разясните на служителя какво е изпълнимо и какво не.
Пример: Служител е искал увеличение на заплатата си с 250 лева. Смятате, че неговите квалификации и постижения оправдават такова повишение. Вие обаче не сте лицето, което взема решение по този въпрос.
Какво можете да кажете? Чувам какво ми казваш. От това, което знам за ситуацията в нашата компания, одобрението на бюджета все още предстои. Не мога да взема решение относно заплатите, тъй като това е отговорност на моя ръководител. От друга страна, ще отида при него и ще подкрепя молбата ти. Ще ти дам обратна връзка най-късно до края на следващата седмица.
Ако няма бюджет за повишение, бъдете откровени и обяснете причините. Вместо това предложете други придобивки като допълнително здравно осигуряване, обучения или ваучери за храна.
Дайте на служителите си конкретни насоки за подобряване на представянето им, което да доведе до повишение в бъдеще.
Трябва да покажете, че ви е грижа, и да действате в съответствие с това. Има една поговорка: действията на човека винаги ще ви покажат какви са неговите приоритети. Това е логично - в края на краищата хората изразходват времето, парите и енергията си за това, което е важно за тях.
Ако знаете, че някой служител е ценен талант и носи голяма полза на екипа, можете да представите убедителни аргументи, за да покажете, че да не му се повиши заплатата е нецелесъобразно от гледна точка на компанията. „Вижте, ако сега не му дадем 500 лева, след месец ще трябва да наемем нов кандидат, който ще е с 1000 лева по-скъп.“ Не забравяйте да използвате езика на бизнеса, числата и съотношенията, и да покажете колко губи компанията, ако не действа.
Ако нямате възможност да увеличите заплатата, предложете алтернативни .форми на възнаграждение – гъвкаво работно време, бонуси или ваучери за храна
Изграждането на доверие е ключово. Ако обещаете повишение или допълнителни придобивки, уверете се, че те ще бъдат изпълнени.
Преговорите за повишение не винаги водят до директно увеличение на заплатата, но ако бъдат проведени правилно, те могат да подобрят мотивацията, ангажираността и задържането на служителите. Повишете мотивацията на служителите си с ваучери за храна.
Поискайте неангажираща оферта ТУК.